joi, 3 martie 2016

TOKYO LA ÎNĂLȚIME


Vedere de noapte de la 350m 
Tokyo Skytree Tower
   M-am plimbat puțin azi printre pozele mele de călătorie și mi-am amintit de ultima vizită la Tokyo. Ce să faci dacă nu ai mult timp de plimbare prin Tokyo? Urcă în unul dintre cele două turnuri ale orașului: Tokyo Tower și Skytree Tower.
  Recomand pe al doilea, fiind mai înalt și amplasat parcă mai bine pentru o priveliște completă asupra orașului. Turnul Tokyo Skytree Tower este încununarea zonei numite Tokyo Skytree Town, o arie gândită pentru petrecerea timpului liber în diferite feluri: un mall cu magazine si restaurante, un acvariu, câteva muzee și, deasupra tuturor, turnul ce se înalță până la 634 de metri. Publicul poate să viziteze deck-ul de la 350 de metri înălțime sau galeria de la 450. Fiecare zonă are 2-3 etaje cu perete exterior complet de sticlă pentru a da posibilitatea la cât mai mulți vizitatori să admire Tokyo-ul și împrejurimiile de la cele două altitudini. Există o taxă de vizitare și accesul până la cele două nivele se face cu lifturi de mare viteză. Mai sus de 450 de metri este zona tehnică pentru diferite antene radio-TV. 
În depărtare, Tokyo Tower, văzut de la 450m
Cam asta e viteza maximă atinsă de primul lift, până la 350m
   Eu am ajuns aici seara, dar tot a fost o senzație aparte să admir orașul de la o asemenea înălțime. Sunt multe linii de metrou sau tren care au stații în zonă, o menționez aici linia de metrou care vine direct de la Aeroportul Haneda și trecând aproape de terminalul de containere, Keikyu Line

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu